Per deixar-ho clar.

20140520-092148-33708260.jpg

Ahir el meu nom sortia als diaris a instància d’Alternativa per Pollença i en referència a una factura que no vaig signar i que es relacionava com extrajudicial al darrer plenari. Com vaig explicar allà mateix, el motiu és el següent:

Recordarem primer que jo vaig assumir l’area de Fires de l’Ajuntament de Pollença al juliol de 2.014. Per tant, per organitzar la Fira de novembre 2015 vaig fer un repàs de què s’havia fet l’any anterior i tenir la màxima informació possible.

L’any 2.013, la factura de publicitat de la Fira de novembre va ser de 5.500,00 euros i la feina la va fer l’empresa Virtual Think, de Palma. Vaig veure que les feines d’impressió de cartells, lones, etc. també es feien des de Palma. Jo no puc defensar el petit comerç, el comerç local i no donar a fer tot el que es pugui a les empreses de Pollença, per la qual cosa aquesta darrera Fira 2014, igual que la passada Fira del Vi d’abril, ha estat comanada totalment i feta totalment per pollencins i pollencines.

Pel que fa a la publicitat, lògicament l’havia de fer la cap de premsa de l’Ajuntament, d’altra manera no s’entendria, i li vaig oferir un pressupost de 6.000,00 euros per dur a terme la promoció de l’esdeveniment. Poc després, em va demanar si podia cobrar la seva feina a part i jo li vaig dir que, si les feines que havia de fer eren fora de contracte, trobava just que cobràs a part. Consider que les feines ben fetes s’han de pagar. Ella ja n’havia parlat amb el batle i n’estaven d’acord.

A final de gener d’enguany vaig revisar totes les factures i quadrar la partida de l’àrea de Fires, cosa que m’havia duit molta feina perquè no volia fer extrajudicials i vàrem intentar fer el màxim amb els 45.000,00 euros aproximadament que teníem de partida. Tot havia anat bé, tenia un petit sobrecost a causa de despeses de gestió (butlletins llum, cablejat, transport, etc.) que és molt difícil quantificar i la feina de promoció pujava 5.900,00 euros. Tot bé.

Però a principi de març em varen mostrar una factura que havia arribat de Virtual Think de publicitat Fira 2014, de 3.500,00 euros, que jo em vaig negar a signar.

Al ple d’abril s’inclou la factura de 2.700,00 euros (de menor import) com extrajudicial i jo dic que no n’estic d’acord, que ja ho havia dit, que nosaltres votaríem en contra si no es treia la factura de la llista. I es va treure.

Pens que s’ha de ser seriós. Si quedam en fer una feina i per un preu, això és el que s’ha de fer. I si una altra persona dóna altres ordres i són acceptades, que responguin ells per això, jo no. La cap de premsa és una bona professional, no ho pos en dubte, però les meves responsabilitats les gestion jo, no em jugaré la meva credibilitat ni la meva honestedat per un joc polític, no és el meu estil, ni el del meu partit. I si ella i el batle ho volien fer d’una altra forma, que m’ho haguessin comentat i jo m’hauria negat i ho haguéssim parlat tot abans.

Amb aquesta seriositat a què faig referència. Els regidors som gestors de diners públics, no són els nostres diners. Jo faig feina per l’Ajuntament de Pollença amb la mateixa seriositat que actuu a casa meva. L’esforç de control de despesa que faig a casa meva, el faig a l’Ajuntament.

He de reconèixer que el meu pas per l’Ajuntament no ha estat fàcil. N’hi ha que no saben fer feina en grup, que no saben delegar, que en lloc d’estar contents de comptar amb gent que fa feina, només posa traves i emperons. Vicis de la vella escola. Una llàstima.

Jo tenc la sort de pertànyer a un grup que no deu res a ningú. I ús puc asegurar que la meva gestió sempre s’ha feta assegurant que així segueixi sent.

En fin. Així ha estat i així us ho cont.

Teresa Ferre

3 responses to “Per deixar-ho clar.

  1. Me pareix esperpèntic que ara sortin aquestes coses……..hi ha algu que pugui aturar les barbaritats que han passat aquesta legislatura?……..es cosa de TOTS o no?

  2. Si tots fessin con aquesta senyora tot aniria millor i els ciutadans podriem estar tranquils de que s’intenten gestionar els nostres doblers be i en benefici del poble. Un exemple a seguir que per altra banda hauria d’esser l’habitual i no haver d’agrair que se facin les coses com toca.

Deixa un comentari

