Estimats Reis Mags de l’Orient.

reyes-majos-de-oriente

Com és habitual els vull enviar la meva carta anual que en aquest cas serà la darrera d’aquesta legislatura. Han passat ja prop de quatre anys des del dia que vaig decidir fer feina per el meu poble d’una manera més directe de la que sovint fan la resta de ciutadans. Quatre anys que han  servit per conèixer de més a prop el mon de la política, de les dificultats i la complexitat que du poder tirar endavant els teus projectes i de la diferència que suposa dir o fer, però també ha servit per posar el meu granet d’arena i contribuir a tenir un municipi plenament relacionat amb l’esport  que és l’enveja de molts.

Tot i estar satisfet de la feina realitzada també sé que no he pogut aconseguir tots els objectius que m’havia proposat, unes vegades per no tenir plenitud de competències, altres per la lentitud dels processos públics i altres per manca de temps i haver de prioritzar unes activitats davant de unes altres. Per tant també puc afirmar que queden coses per millorar.

Els meus primers desitjos per aquest 2015 són per totes les pollencines i pollencins, que puguin gaudir d’urna feina estable, que contribueixi en la seva economia donant així una millor estabilitat familiar. Que tots ells puguin gaudir d’una sanitat pública de qualitat i que els afectats per les llistes d’espera vegin com es redueix el seu temps per ser tractats. També voldria que es resolgui d’una vegada per totes el conflicte educatiu, que hi hagi un gran concèns que doni estabilitat i continuitat al sistema. Tampoc em puc oblidar de la funció dels serveis socials, per ells desitg que puguin fer la seva tasca d’una manera que permeti que tots aquells que en  depenen rebin el seus serveis sense cap mancança de recursos.

Per un altre banda també voldria que els temes pendents com puguin ser la coberta del gimnàs de l’IES Clara Hammerl, la millora de les inatal·lacions esportives del Port de Pollença i el conveni de la Banda de Pollença es resolguin amb la major brevetat possible i que d’una vegada per totes el Govern Central ens permeti ampliar les plantilles de personal per poder donar un servei de qualitat i òptim a totes les instal·lacions municipals.

Estimades majestats com podeu veure no són moltes les coses que us deman i moltes d’elles es podrien resoldre amb una sola que es podria realitzar d’aquí cinc mesos, feis que la ciutadania sigui conscient del que ha estat passant durant aquests darrers quatre anys a les nostres Illes, i que siguin conscients de qui ha estat el responsable i així de ben segur d’aquí cinc mesos podrem veure com un canvi a la nostre comunitat serà possible, esperant que la ciutadania pensi amb el PI.

Fins l’any que ve.

Joan   Ramon Mateu Torandell

5 responses to “Estimats Reis Mags de l’Orient.

  1. No se si això de’n Pepe Garcia anava en resposta al meu comentari; si es així, no se perquè, francament. No sé que te a veure aquest senyor en lo que jo he escrit. Si ell ajuda al batle jo no ho sé; el que sí se i sap tothom es que el PP a Pollença te majoria gràcies al PI i el que me fa por es que ho torni a fer, donar suport al PP, vull dir, a nivell autonòmic d’aquí a ben poc.
    Ah, i d’imputats, predica, desgraciadament n’hi ha i n’hi ha hagut per tot, no se’n salva ni el PI, ja m’entens, no?

  2. A l´hora de fer balanç, estic d´acord amb el darrer comentari, hi ha moltes coses per recordar aquesta legislatura però n´hi ha una molt especial: l´acord entre el batle del Juma i en Pepe……mai la dreta pollensina havia tengut tan bon aliat!!!. El primer a dominat el poble d´alt a baix, a fet el que ha volgut i el segon……….com tots els altres partits, ho han possibilitat. El resum: molta trenca i poca feina, moltes paraules i poca feina, sabem el que no està be però no tenen cpacitat per arreglar res…..excepte l´amo!!.

  3. Jo deman que gent com en pepe imputat i el seu estil de politica no tornin a Pollença mai mes. El recordarem com el millor aliat de l’amo en tomeu de ternelles.

  4. Jo només esper que el PI no torni a pactar amb el PP d’aquí a cinc mesos, això li demàn als Reis, que no us convertigueu en la clau que els hi torni a obrir les portes.

Deixa un comentari

