Gràcies Miquel

IMG_5571

En el plenari d’ahir es va fer efectiva la dimissió del nostre regidor Miquel Ramon. Tot i que deixa la regidoria el PI podrà seguir comptant amb una gran persona i que compta amb una gran experiència que de ben segur que ajudarà a fer créixer el nostre projecte. Des d’aquest bloc sols ens resta agrair-li tota la feina feta però principalment donar gràcies per poder comptar amb una persona tan extraordinària però alhora tan senzilla com ell.

En aquest article transcriurem les paraules de comiat que va pronunciar en el ple d’ahir en el moment de presentar la seva renuncia.

Bon vespre

Vull aprofitar aquesta ocasió per acomiadar-me de tots vosaltres així com desitjar-vos encert a la vostra tasca com a regidors de l’Ajuntament de Pollença.

No Espereu discursos, no els he fet mai, no en se fer.

Per desgràcia actualment en política hi ha més paraules que fets. He evitat entrar dins aquesta dinàmica. No la se fer. Tampoc era la que em va animar a entrar en política fa més de 10 anys.

He pogut participar en la feina pel poble des de l’Ajuntament i crec haver servit amb lleialtat, i és una gran satisfacció personal. Crec que he actuat amb tot el meu coneixement i honestedat. Si m’he equivocat en alguna decisió, mai ha estat intencionadament, si he pogut fer mal o agreujar a algú deman disculpes.

La meva renúncia és una decisió estrictament personal, no hi ha cap motiu polític, necessit més temps per la meva família i per la meva feina i això fa que no pugui exercir el meu càrrec de regidor de forma adequada.

Deman disculpes primer, als que amb el seu vot en donaren confiança perquè no he pogut acabar la representació que em confiaven.

En segon, deman disculpes als meus companys de partit per no fer-los costat tal com havia desitjat i finalment a la meva família i amics per la situació, a vegades desagradables i injustificables que han hagut de viure. No som indiferent a tot això, ho he sentit i ho he escoltat. Tampoc oblid i manifest el meu rebuig als qui han participat i utilitzat la dificultat per fer demagògia i desacreditar a les persones. El temps esper que posi a tots en el seu lloc.

Me’n vaig sense rancors i manifest la meva consideració a totes les persones que treballen pel poble des de la política. També la meva consideració a tots els treballadors d’aquest ajuntament.

Són moments difícils i moltes vegades ingrata però pens que ara més que mai és necessari el sacrifici i servei de la gent que estima el poble. Amb aquest desig m’acomiad de tots vosaltre

GRÀCIES A TOTS.

Anuncis

9 responses to “Gràcies Miquel

  1. JOAN
    Be Joan, no seguiré discutint en aquest debat ja que segons quines coses són per parlar-ne en persona, per tant, si vols te convit a un cafè i en parlam una estona.

  2. Joan Ramon Mateu, ets únic, això sí, quan parles, ets únic. Però bé, tot té un inici i un final.
    La figurera pot amb tu, no t’agrada ni res!!!!

    En fin, el tiempo lo pondrá todo a su sitio.

  3. JOAN
    Agraeixo que tenguis admiració per en Michel, jo també la tenc, el que discrep es que puguis dir que hauria d’haver dimitit per tenir personatges davant ell i queixar- te del seu cap de llista que som jo.
    En cap moment m’he sentit un personatge. Quan he hagut de prendre decisions els he pres, de fet sempre he dit que el més difícil és prendre decisions ja que tens la possibilitat d’equivocar-te mentre que si estàs fora fer res, simplement deixant passar el temps, mai t’equivocaràs però tampoc arribaràs enfora ni podràs donar solucions a allò que consideres necessita una millora.

  4. Primer de tot tornar a donar les gràcies a en Miquel per tota la feina que ha fet de manera desinteresada. Polític que ha intentat sempre passar desapercebut, molt poc amic de les càmeres i de titulars, fet que segurament l’ha marcat evitant debats que en segons quins moments l’haguessin ajudat a sortir-ne més airós, però ell és així, un senyor.
    Moltes gràcies pel recolzament que he rebut de part teva i per l’ajuda que m’has donat en tot moment.

  5. Tot i que tenc admiració personal per en miquel, michel, crec que fa temps que hauria d’haver dimitit, és més, ja no s’hauria d’haver presentat, i menys amb personatges com els que hi ha davant seu. Si que és home de poques paraules i molts de fets, cosa que hauria de prendre mostra algú, principalment el seu representant a l’ajuntament i cap denllista del seu partit.
    Miquel, salut i força

  6. Que sigui bona persona no ho posaré mai en dubte, ara, que hagui fet la feina ben feta ja és una altra qüestió, no tothom pensa com voltros. N’hi ha que diuen tot el contrari, que a la pasada legislatura, que estava amb Um, va deixar un bon petrocol i crec que fins i tot està imputat en algún assumpte així que, exemple, exemple, serò no ho és. De totes maneres, i essent mal pensada, me fa la pinta de que no ha dimitit perquè ha volgut; però bé, això no ho sabrem mai, o sí, ves a sabre.

  7. Miquel Ramón Amengual: Un gran senyor i una millor persona!!!…..com be vares dir en el teu acomiat no ets home de moltes paraules però si de fets, aquests perduraran, son el teu llegat. Tots els qui hem tengut la sort de treballat amb tu en política ens sentim uns privilegiats. La teva disponibilitat, serietat, responsabilitat i ànim son tot un exemple de la entrega i coherència que necessita tot servei al poble. Has donat sense esperar res a canvi i en aquesta entrega sense reserves has conegut el desagraiment, la ignorància i la demagogia. Aquestes coses solen passar a les persones valentes que no trian els camins senzills i còmodes sinó que lluiten en determinació pel que creuen. Moltes gràcies Miquel per tot això i per seguir estant el costat de tots nosaltres.

Deixa un comentari

