Ple ordinari gener 2012 (ordre del dia i les nostres preguntes)

Avui a les 20:00 a la Sala de Plens de l’Ajuntament hi ha convocat el Ple Ordinari. A continuació públicam l’ordre del dia i els precs i preguntes entregats pel nostre grup.

Recordam que tot aquell que vulgui seguir el Ple, però no pugui anar a l’Ajuntament ho podrà fer en directe a través de Radi Pollença al 107.9 FM o per la seva plana web http://www.radiopollensa.net

ORDRE DEL DIA:

I.- PART RESOLUTIVA   

1.- Ratificació de les al·legacions presentades per la Batlia a l’avantprojecte de la nova Llei General de Turisme de les Illes Balears 

2.- Aprovació, si procedeix, de la determinació de càrrec amb dedicació exclusiva i retribució corresponent    

3.- Ratificació de la resolució de Batlia núm. 18 de data 09.01.12 relativa al nomenament de representants municipals davant l’Assemblea General de Colonya Caixa d’Estalvis de Pollença

4.- Moció presentada pels grups municipals d’A; PSOE; PSM-EN i ERAM referent a Cala Castell   

5.- Ratificació de la resolució de Batlia núm. 38 de data 12.01.12 relativa a la proposta d’al·legacions presentada davant l’Avantprojecte de llei de modificació de la Llei 30/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB  

6.- Aprovació, si procedeix, de la proposta de batlia de les al·legacions a presentar Pla Hidrològic de la Demarcació de les Illes Balears 

7.- Moció presentada pels grups municipals d’A; PSOE; UMP; PSM-EN; i ERAM referent a les al·legacions al pla Hidrològic de les Illes Balears

8.- Aprovació, si procedeix, de la cessió del contracte administratiu de gestió del servei públic de l’explotació del bar del poliesportiu i bar del pavelló de Pollença 

9.- Moció presentada pels grups municipals d’A; PSOE; CiU; UMP; PSM-EN i ERAM per l’aprofitament del centre multifuncional “Miquel Capllonch” del Port de Pollença    

10.- Moció presentada pels grups municipals d’A; PSOE; CiU; UMP; PSM-EN i ERAM per a la reestructuració del horaris del transport públic que comunica el municipi de Pollença interior i exteriorment. 

11.- Resolució de reclamacions i aprovació definitiva, si procedeix, de l’ordenança municipal reguladora del sistema especial de pagaments

12.- Aprovació inicial, si procedeix, del Pressupost General de la Corporació Municipal 2012

13.- Inici expedient de resolució del contracte administratiu de la gestió del servei públic de les piscines municipals coberta climatitzada i descoberta en règim de concessió

14.-  Propostes/Mocions d’urgència

 

II.- PART DE CONTROL I SEGUIMENT

1.- Informació de Batlia

2.- Dació de compte de resolucions de Batlia

3.- Precs i preguntes.

PRECS I PREGUNTES DE CiU:

PREGUNTES:

1.- Amb quin criteri es selecciona per part de la regidora de cultura el nou director del festival?

2.- Hem pogut llegir a la premsa que el nou director del Festival vol fer un canvi de model i vol introduir altres disciplines artístiques, ens pot explicar la regidora de cultura quin és aquest nou model?

3.- Per què no s’ha informat, ni s’ha reunit el Patronat del Festival de Música per donar compta dels canvis amb la direcció artística?

4.- Un tema tant important com és el festival que ha complert els 50 anys i és un tema referent musical a Mallorca, a més de un reclam de turisme de qualitat, no troba la regidora de cultura que s’hauria pogut consensuar amb la resta de partits polítics, especialment si es vol fer un canvi de model?

5.- Quina és la situació del Patronat del Festival de Música? Hem sentit que està dissolt però vostès el varen reunir aquest estiu i no els varen comunicar la seva dissolució. Conten amb el Patronat, el volen renovar, el volen substituir per una altra figura com per exemple una fundació o el volen dissoldre?

6.- Quines passes s’han donat de moment per obtenir finançament pel Festival, com està el tema de les subvencions del Govern Balear i del Consell Insular? Quina feina es fa per trobar patrocinadors privats?

7.- Hem llegit al Punt Informatiu  que en aquest moment no hi cronista de la Vila, pensa l’equip de Govern nombrar-ne un de nou?
8.- Respecte a la Gola veim com continua plena de brutors i deixades de la ma de Déu, en una època que no es pot posar com excusa la afluència turística, quines accions pensa fer l’actual Equip de Govern per deixar-ho i mantenir-ho en condicions?

9.- Ens podrien indicar quina ha estat la despesa real d’escampar i recollir l’arena dels foguerons de manera desglossada, tenint en compte totes les hores extres, com també les hores de lloguer  de la màquina que s’emprava per la recollida?

PRECS:

1.- Tenint present que l’esplanada que hi ha davant l’Església de Monti-Sion és pública i que a més és una entrada d’alumnat a un Centre Educatiu, demanaríem que en el moment que es fa la seva neteja també és llevin les escombraries causades pels joves que s’han posat a jugar a pilota en aquesta esplanada o que es prenguin altres mesures si no ens volem trobar amb un deteriorament de les façanes dels edificis que envolten aquesta esplanada.

9 responses to “Ple ordinari gener 2012 (ordre del dia i les nostres preguntes)

  1. Lo que UM separó el Ullal une: Pobre Pepe… ell que deu ser l’únic polític que demana un torn de paraula per desacreditar un company de l’oposició quan feia un retret a na Malena, membre de l’equip de govern…. qui ho enten? Si això no és amor deu ser patetisme crònic!

    I ara resulta que a les primeres de canvi segons tu na Munnareta i en Joan Ramon aprofitant que son a la casa consistorial i que tenen el batle davant va i se casen….

    Quina tragedia Grega que ens acabes de contar….

  2. Ayer asisitimos a la ceremonia de casamiento entre el Sr Joan Ramon y la Sra Malena en la parroquia del Ullal ( en la urbanización del mismo nombre), la ceremonia fue presidida por el señor alcalde.

  3. Mollero verd:
    Si llegeixes el nostre article d’avui “val més prevenir que curar”, sabrás el perquè de la nostra postura.
    La informació ès fonamental per prendre decisions importants.

  4. Pues vos heu posat al costat del PP i la lliga en el tema de l’Ullal, afavorint l’especulació i en contra de la protecció.

  5. Referent a les respostes que donat na Munnaret i més així com els ha donades caldria recordar-li que ella formava part del comitè local del partit que gestionava l’area que ho va deixar tot tan malament… En Joan Ramon no!

  6. Pepe i Malena: que se besen, que se besen, que se besen!!!!

    No li poden tocar a na Munnareta a el Salvador.
    Entre els dos cosins que reprodueixen lo divertit que deu ser els seus dinar i reunions de famílies!
    Els acudits (Sant Cristo) d’en Pepe i les contínues declaracions d’amor que fa a na Malena…
    Un dijous cada mes (al manco) millor escoltar la radio que veure la tele!

  7. Aquest desgovern de l´ajuntament es un “CACHONDEO” (així el President Joseramón Bauzà ho entendrà).

  8. ENS TROBAM DE NOU DAVANT UN PLE PLE D’IMPROVISACIÓ!
    Informam que segons ens han fet saber queden retirats de l’ordre del dia del Ple d’avui els següents punts:

    6.- Aprovació, si procedeix, de la proposta de batlia de les al·legacions a presentar Pla Hidrològic de la Demarcació de les Illes Balears
    12.- Aprovació inicial, si procedeix, del Pressupost General de la Corporació Municipal 2012

    Resulta que pel que fa al punt en referència al pla hidrològic ara resulta que el Batle pareix que se n’ha adonat que compte amb més temps per fer les al·legacions. També pareix que vol extreure més informes tècnics abans de presentar-la, la qual cosa ens pareix molt bé ja que trobam que aquest és un tema de suma importància pel nostre municipi i cal anar amb peus de plom.
    Tot i això volem que recordeu que fa uns 15 dies se’ns va intentar colar un ple extraordinari presentant com a urgència aquest mateix punt. Qui ho entén?

    Pel que fa al tema dels pressuposts volem dir que ha estat davant una petició que ha fet CiU ja que en assemblea pensarem que degut al poc temps amb el que s’havien presentat la proposta definitiva i la manca de temps per estudiar-los a fons, era un punt adien per fer un ple extraordinari i no incloure’l en aquest que a més ja anava prou atapit de temes importants a tractar. Agraïm que l’equip de govern ens hagi fet cas ja que tornaven caure en el mateix error que quan presentaren els pressuposts de 2011.

    Davant tot això volem fer patent que des de CxI estam una mica desconcertats davant la improvisació de l’equip de govern a l’hora de prendre les seves decisions. Trobam que precisament en els temps difícils que correm aquesta inseguritat que transmeten per part seva no és gaire beneficiosa pel nostre municipi.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s